Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Είμαι


Είμαι η ηθική μου και το ξεπέρασμα αυτής
Είμαι αυτό που ήθελα να κάνω , αυτό που τελικά δεν έκανα και αυτό που τελικά δεν ήθελα να κάνω αλλά το έκανα
Είμαι το άλλο μου κομμάτι στη θέση αυτού που θα ήμουν αν δεν ήμουν εγώ

Είμαι πέρα από το Τώρα, στον Τόπο του Άλλου και επιθυμώ την επιστροφή, χωρίς να υπάρχει για να την αποκτήσω
Είμαι η φυγή και ποτέ το εδώ
Είμαι η απώλεια, η προσμονή και ποτέ η πράξη
Είμαι η λύπη, η απογοήτευση και ποτέ η ολοκλήρωση
Είμαι παντού και ποτέ κάπου
Είμαι στο τέλος μου χωρίς να έχω καν ξεκινήσει
Έχω φύγει μα επιμένω να βρίσκομαι εδώ
Έχω την αναπνοή, την τροφή, την πηγή μα ποτέ τη ζωή
Είμαι ο άρρωστος που τον εγκατέλειψε η αρρώστια του
Είμαι ο άνεμος που τον εγκατέλειψαν οι πεδιάδες
Είμαι μια ανάσα που ήταν η τελευταία
Είμαι το τραγούδι που ξέχασα τα λόγια του

Είμαι ένα κινούμενο ανθρωποειδές, που σκορπίζετε από την κλίση του χρόνου, ένας πύργος που το γκρέμισμά του γεμίζει τα τασάκια, είμαι η αναίτια βαθιά πληγή, το μοιρολόι του κρεμασμένου, το ξεραμένο χύσι της πρωινής μαλακίας, η κουκούλα του δήμιου

Είμαι ο απών της ιστορίας μου, ο αμνός του κοπαδιού μου
Είμαι η ιστορία μου που έληξε λόγω χρηματοδότησης
Είμαι η στιγμή ανάμεσα στην αυγή
Είμαι το δείλη του κόσμου που δεν υπάρχει κανείς για να τον ζήσει
Είμαι όσα είμαι και όσα θα ήθελα να είμαι μα τα αρνήθηκα
Είμαι η Άρνηση, ο λόγος της Απόρριψης