Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Είχες το βλέμμα που σακάτεψε τη μοίρα μου

Είχες το βλέμμα που σακάτεψε τη μοίρα μου
και μια σιωπή που τη στοιχειώναν μυστικά
ένα κατώφλι που περίμενε το τίποτα
και μια γάτα που τη λέγαν Σύλβια Πλαθ

Είχες μια χούφτα σκόνη αστέρια στην παλάμη σου
έτσι όπως γύριζες στον ύπνο σου γλυκά
μια κουρασμένη αγάπη, κρύα, λεία στην αγκάλη σου
κι ένα θάνατο αργό στα γιασεμιά

Κι εγώ που δε σε γνώριζα μα πάντα σ ‘αγαπούσα
κι εγώ που σε φοβόμουνα και στη σκιά σου ζούσα
είχα ένα ψέμα για να ζω και εκτοξευμένος στο κενό
δε μπόρεσα να θυμηθώ γιατί πονούσα


Σηκώθηκα τελικά. Δε μπορούσα άλλο την ακινησία του σπιτιού μου. Φόρεσα τα αστέρια μου και πήδηξα στο κενό. Το έχω κάνει πολλές φορές κι έτσι, όταν eftasa στο έδαφος, ούτε που ακούστηκα. Ταίριαξα το καπέλο μου, έκανα εμετό σε μια γωνιά και πήρα την κάτω βόλτα. Με πονάει η μέση μου άλλα αυτό είναι υποδεέστερο μπρος στην απουσία σου. Περπατώ και χάνομαι στα στενά. Στη πραγματικότητα δε μου λείπεις. Αυτό θα προϋπόθετε ότι κάποτε σε είχα, με την έννοια που ο ένας εραστής έχει τον άλλο. Ακόμα περιμένω το πράσινο φανάρι. Ίσως πρέπει να σταματήσω να περνάω από τις διαβάσεις. Ίσως έτσι να φτάσω τελικά, κάποτε κάπου. Α ναι, δε το' πα πριν: με ενοχλεί όταν τα πράματα είναι σταθερά' όταν τα πράγματα είναι σταθερά θυμίζουν/είναι/γίνονται/μετατρέπονται σε   ρουτίνα-συνήθεια---> προβλέψιμα. Όπως όταν ακολουθείς τους κανόνες...οι κανόνες εφευρέθηκαν για να ομαδοποιούν τα αποτελέσματα και έτσι να μειώνονται η απώλειες. Σκοπός των κανόνων είναι η προβλεψιμότητα για την αποτελεσματικότερη διαχείριση. ΤΟ ΜΙΣΌ ΑΥΤΌ. Όπως και το ότι περιμένω στο φανάρι. Έχω και άλλα πράγματα να κάνω. Έχω να σου φιλήσω το χέρι σου, να παλέψω με τα μάτια σου και να χωθώ στο σώμα σου' κυριολεκτικά. Άσε που με πονάει και η μέση μου. Τι ώρα να έχει πάει? Βέβαια, πρώτα πρέπει να σε βρω. Θυμάμαι την τελευταία εικόνα. Ανέβαινες στο καταραμένο τρένο και πήγαινες να συναντήσεις του διαολεμένους συγγενείς σου. Για τη μέση μου έχω πει τίποτα μέχρι τώρα? Κάτι άλλο. Έχω διαπιστώσει ότι οι μεγάλες αναρτήσεις κουράζουν αυτούς που ενδιαφέρονται για ψήγματα ταύτισης. Να πάτε να χεστείται εσείς. Να γυρίσετε αλλού τη προσοχή σας. Με αηδιάζεται. Το φανάρι θα αργήσει να ανάψει, οπότε έχω λίγο χρόνο μέχρι να βρω ένα περίπτερο. Αρπάζω μια μπύρα και 3 ξυραφάκια. -Ει, θα γίνεις πράσινο? Δε θα μείνω εδώ για πάντα. Μπορώ να σε αγνοήσω αν θες να ξέρεις.... ΑΠΟΥΣΊΑ. Η παιδαγωγική της απώλειας.

Κατά τ' άλλα, κενότητα. Κάλυτερα έτσι.

Μετά αποφάσισα να συνεχίσω να περιμένω.

1
2
3
4
Σύνολο, ένα κουτάκι γεμάτο αίμα. Η παιδαγωγική της απώλειας, που λέγαμε πιο πριν. Και όποιος αντέξει μέχρι το...τέλος.